Om oss

Vi på Data Talks brinner för att visa att marknadsföring och försäljning kan göras lite annorlunda och mycket bättre – mera effektivt. Med utgångspunkten i lika delar teknik (digital teknik) och lika delar marknadsföring och försäljning, ser vi att man kan nå mycket bättre resultat. Och det krävs för att nå ut i en allt tuffare konkurrensutsatt miljö.

Philip Nordfeldt

Vd och delägare

Philip har 20 års erfarenhet av marknadsföring & försäljning i Sverige och internationellt. Han älskar hård konkurrens, tuffa tillväxtmål, ständiga krav på kostnadsbesparingar och att effektivisera organisationer.

 

Philip är diplomerad digital marknadsförare från IHM.

 

”Vi är i ett paradigmskifte för hur vi kan använda kunddata. Idag måste man erbjuda rätt produkt, till rätt kund vid rätt tillfälle!” 

Kontakt

Telefon: +46 (0) 708 253349

E-post: philip @ datatalks.se

Andreas Daun

Konsultansvarig och delägare

Andreas har mer än 10 års erfarenhet från strategi och implementering av digitala lösningar. Senast på Innometrics/Apsis med försäljning och kundansvar inom Marketing Automation för en rad stora organisationer i Norden.

 

Andreas är utbildad civilingenjör i Medieteknik från Luleå tekniska universitet med inriktning på affärsutveckling i digitala medier.

“Andra vågen av Marketing Automation ger fler råd och möjlighet att arbeta datadrivet på riktigt. De som vågar förändra sin organisation och arbetssätt ser fantastiska resultat med relativt lite resurser.”

Kontakt

Telefon: +46 (0) 708 433899

E-post: andreas @ datatalks.se